بازار آهن چشم به راه رونق مسکن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار مسکن ؛ رکود در این بازار علاوه بر روند نزولی خرید و فروش ، باعث افزایش اجاره بها شده است. این رکود بی تأثیر در صنعت فولاد ، آهن آلات و سایر مصالح ساختمانی نبوده است. با توجه به این که بخش مسکن و ساختمان سازی در ایران همچنان در رکود به سر می برد ، تعداد پروژه های ساختمانی هر ساله روند نزولی را طی می کند.
افزایش قیمت های جهانی هم تأثیری بر روی قیمت روز آهن نگذاشته است و کمکی به خروج بازار آهن آلات کشور از رکود نکرده است. طی سال های گذشته ، مالیات بر ارزش افزوده موجب تعطیلی واحدهای فروش آهن در تهران و سایر استان ها شد. کارشناسان بازار آهن و فولاد ، دلیل اصلی تعطیلی واحدهای صنفی این بخش را رکود و قوانین سخت گیرانه مالیاتی ذکر کرده اند.
ایرج رهبر نائب رئیس انجمن انبوه سازان تهران در رابطه با مشکلات حوزه ی مسکن افزود : این رکود 5 ساله در بازار مسکن باعث شده است که کارخانه های تولید منتظر بمانند تا بخش مسکن و عمران از رکود خارج شود. این رکود در حالی است که هزینه های کارخانه ها همچنان پابرجاست و افزایش قیمت آهن به همین دلیل قابل پیش بینی بود. برای خروج از وضعیت موجود ، باید فناوری ساخت ساختمان را ارتقاء دهیم . در ایران از آهن و اسکلت آهنی در ساختمان سازی استفاده می کنند در حالی که کشورهای پیشرفته از سیستم بتنـی و سیمان استفاده می کنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: